Portfólio

Vedenie online magazínu (in-house)

Štyri roky som ako šéfredaktorka viedla online Zľavomat magazín, zameraný primárne na cestovanie. Vyhľadávala som vhodné témy, zostavovala s tímom publikačný plán, vyberala správne kľúčové slová a ladila články tak, aby sa páčili nielen čitateľom, ale aj vyhľadávačom. Z magazínu sa nám podarilo vybudovať médium s organickým dosahom niekoľko sto-tisíc zobrazení ročne. Do magazínu som prispievala aj ako autorka. Pozrite si prehľad mojich autorských článkov. Výber ponúkam aj tu:

PR/natívne články v médiách

Som veľmi rada, že moju vášeň pre cestovateľské témy môžem aj naďalej napĺňať v práci pre CK Fischer. Dozvedám sa tak neustále niečo nové a cestujem po Ománe, Vietname či Kapverdách aspoň virtuálne, prstami na klávesnici. Pozrite si výber mojich článkov pre CK Fischer v médiách:

Landing pages

Landing pages sú často prvou stránkou, pri ktorej prídu vaši zákazníci do kontaktu s vašou značkou. Mojou úlohou je preto okrem pútavého jazyk myslieť aj na jasnú komunikáciu USP, štruktúru, navigáciu a CTA prvky… Pár mojich ukážok (opäť z cestovného ruchu):

Blogy (pre klientov)

Áno, čuduj sa svet, blogy ešte stále nevymreli. Po prvé si nimi budujete brand a reputáciu odborníka, po druhé zvyšujete (za relatívne nízke náklady) svoju pozíciu vo vyhľadávačoch a po tretie… kto uhádne? Riešite problémy vašich zákazníkov a prinášate im hodnotné informácie, ktoré potrebujú alebo ešte o nich ani nevedia, že ich potrebujú (= inšpirujete ich). Ponúkam výber mojich blogových článkov pre klientov z oblasti interiérového dizajnu a drevostavieb:

Predajné texty
Ak ste si niekedy kúpili masáž, pobyt či wellness na Zľavomate, je šanca, že ste čítali text, ktorý vznikol pod mojím vedením. Mojou úlohou bolo dohliadnuť na to, aby texty ponúk boli gramaticky a štylisticky správne, ale tiež pútavé a motivujúce ku kúpe. Kým magazín predstavuje pre copywritera viac voľnosti, predajné texty zas ponúkajú možnosť brúsiť si copywriterské remeslo pomocou osvedčených postupov a znalosti psychológie predaja. Mám rada oboje. Pozrite si časť mojej práce.
 
 
Texty newsletterov

V mojom poslednom zamestnaní som tvorila aj texty obsahového newsletteru „Cestovateľské srdcovky“ a keďže som bola zodpovedná aj za oblasť CSR, niektoré sa venovali aj charitatívnym témam. Nižšie si pozrite ukážky mojej práce.

Príspevky na sociálne siete

Pre sociálny podnik Drevenô koliesko tvorím pro bono texty a grafiku príspevkov na Facebook. Budem úprimná: v grafike sa nehrám sa experta. Len ma to baví a nachádzam v tom popri písaní úžasný relax. Ak potrebujete copywritera a zároveň Canva grafika v jednej osobe, určite sa dohodneme…

Plagáty/letáky

Budem sa opakovať ako teleshopping, ale rada by som koketovala s grafikou oveľa viac, najmä teraz, keď som konečne freelancerka a mám na to o niečo viac priestoru. Rada pre vás vytvorím vizitku, banner, leták či plagátik na tlač. Pár ukážok:

Autorské články na iné weby

Na magazín lepsiden.sk som prispievala článkami počas rodičovskej dovolenky. Bola to super forma psychohygieny a pripomenutia si, že písanie, objavovanie a cestovanie ma ešte stále baví. Nájdete tu zmes článkov z oblasti cestovania, trávenia času s deťmi, ale tiež zopár receptov.

Mamazosidliska.sk je môj súkromný blog, ktorý sa už dlhšie nachádza v spánkovom režime, lebo ak by som písala ešte aj po večeroch, asi by som uživila maséra krčnej chrbtice na plný úväzok :). A ja si radšej vybehnem do lesa… Ale aspoň z blogu získate nejaký ten feeling, čo som za človeka… Tu ma teda máte…